Do you want to buy me a beer or coffee?

Tuesday, February 7, 2012

I sold all my holding which related with Europe

 

Very nice. I don’t know what’s going on and what will be going on. 

I just don’t like the HOT POTATO. Even it’s so hot. 

Bye Europe, I am a dummy who can keep happy.

 

清空了所有和欧洲有关的咚咚。心里很舒坦。 再见,美丽的rocket给我百分之十几的盈利,
今天和你说声再见,祝愿你飞的更高更远。 祝愿你发展的更强更稳。

我在前面等着你, 不在乎朝朝夕夕, 我们曾经相互拥有。

 

个人认为, 欧洲可能应该还有个来回跑, 但我不知道什么时间。 我就先下轿了,也许会有更猛烈的拉升,
我就将机会和风险都留给强者。 等欧洲稳了再冲。 现在歇一歇, 多看看美美如何表演。
按说应该比欧洲不知强多少倍吧。 我们走走看。

 

今儿咱,老百姓, 今儿真高兴
今儿咱,老百姓, 今儿真高兴,

-- afang

0 comments:

Post a Comment

<--nothing-->